1. dec. 2014

Tilbud på neglelak

Hej alle sammen

Jeg har lige nogle virkelige gode tilbud til jer, på neglelak i de danske butikker. Både på Ciaté, Essie og O.P.I. til billige penge.

Først har vi Rema 1000, som har O.P.I. Nordic Collection til 60 kroner per styk, ikke ligeså billigt som da de havde knaldtilbud i sommers, men der er stadig 65 kroner at spare.

Bilka har også tilbud, på neglelak. Essie og Ciaté til henholdsvis 50 og 57 danske kroner. Jeg har kun set at de havde Essie - Belugaria, men skriv i kommentaren, hvis i har set andre. Af Ciaté har de så vidt jeg kunne se i Bilka, nogle grønne, en pink, en guld og en bordeaux. Jeg har selv fået Stiletto i adventsgave, og den er virkelig flot.

Og den sidste jeg har er at Kvickly har Essie på tilbud til 60 kroner, og der er virkelig mange farver, meget sommer farver, måske The More The Merrier siger jer noget, eller måske Lilacism, en lyslilla. I hvert fald har de en masse forskellige.

Skriv i kommentarfeltet hvis i har flere, så vil jeg straks skrive dem på:-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)