14. jan. 2015

Essie - Mint Candy Apple

 Hejsa!

I dag vil jeg vise denne smukke lak, som jeg fik i fødselsdagsgave. Lakken er Essie - Mint Candy Apple, som er en af Essie's mest populære lakker, og som jeg faktisk har kigget på maaange gange. Det er en lækker mintfarvede lak, med turkise undertoner. Den ligner smør på neglene, og er bare en virkelig lækker farver, som dækker i to lag, og som var let at lægge. Ovenpå har jeg lagt et lag af min nye topcoat fra seche vite, som jeg faktisk også fik i fødselsdagsgave. Den er vildt lækker at lægge, og kan lægges på selv en halvvåd lak, og få lakken til at tørre på nul komma fem, og så er den vildt shiny. (Undskyld de lidt slørede billeder, men disse blev taget da stormen Egon rullede hen over landet.)

-----

Hello there!

Today I will show you, this beautiful polish, there was giving to me, when I was holding my birthday. The polish is Essie - Mint Candy Apple, and this polish is one of Essie's most popular polishes, and I have look on it maaaany times:) The polish is a hot mint polish, with turquoise in it. It lay like butter on the nails, and it is just a amazing polish, here it has two thin coats, and was easy to lay, on my nails. On the top, I have lay the topcoat from Seche Vite, and that was also a birthday gift. It's so easy to lay, and you can lay it, on the top, of a polish there is not dry, so cool, and it's so shiny:)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)