4. feb. 2015

Early Christmas Manicure

Hej:-)
I dag har jeg denne meget sene juleskitlette til jer, som jeg lavede i weekenden før jul. Hele manien er lavet på under et kvarter, så det er ikke ret tidskrævende, hvis man har en hurtigtørrende topcoat. Jeg kan virkelig godt lide prikmønstret på min tommel, og lillefinger, jeg syntes det er et der kan bruges hele året:-) Jeg er meget glad for resultatet, og syntes altid det er sjovt at rende rundt med caviar på neglene:-)

Hvid - Depend - 031
Grøn - Ciaté - PP055 Stiletto
Rød - Max Factor - 549 Red Passion
Tekstur Grøn - Rimmel - 010 Fizzy Applelicious
Caviar Perler - Ciaté - Christmas Tree
Guld - Technic

_____

Hello:-)
Today I have this early Christmas skitlette to you, I maked this in the weekend before Christmas, last year:-) The hole manicure is maked on fifteen minutes, so it's not take long time, for a good result. I really like the dots one the thumb, and little finger and I will make that again to the summer. I am happy for this manicure, and I love to have caviar on my fingers:-)

White - Depend - 031
Green - Ciaté - PP055 Stiletto
Red - Max Factor - 549 Red Passion
Texture Green - Rimmel - 010 Fizzy Applelicious
Caviar Pearls - Ciaté - Christmas Tree
Gold - Technic
                    
Take a look



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)