3. apr. 2016

New blog: www.sial.dk

Halløjsa

Lang tid siden, hva'. Grunden hertil er at jeg startede en ny blog i vinters, men jeg har helt glemt at fortælle jer om det, men her er den så, min lille baby: www.sial.dk, en livstilsblog, hvor jeg skriver om alt hvad der falder mig ind, og jeg håber virkelig i vil kigge forbi:)

Denne blog stopper, som i nok har lagt mærke til er der ikke kommet indlæg ud i meget lang tid, resultatet af ikke at have neglelak på, og når jeg engang begynder at gå med det rigtig igen, bliver det på www.sial.dk, at det kommer til at forgå, så...

Har ikke rigtigt mere at sige, men tak for alle kommentarer, sidevisninger, jeg har fået i dette lille eventyr:)

Hilsen Signe Altofte / SIAL


----

''Hello from the other side...''

Yes, I spoke Adele language there;)

Long time, we wrote together. The reason why this, is that I started up, a new blog this winter, but I completly forgot to tell you guys about it, but here it is, my little baby: www.sial.dk, a lifestyle blog, where I write about everything I want to, and I really hope you will take a look:)

This blog stops, like you maybe have seen, hasn't there been a post out in a million years, the result of, that I haven't painted my nails, and when I start with that again, it would be over at www.sial.dk, it's going to happen, so...

Have not so much more to tell you, but thank you for every click, comment, like you have given me, I am so thankful for that, but my little fairytale is going to end here...

Bye, Bye Signe Altofte / SIAL



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)